Rejestry i ewidencje
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Raciborzu prowadzonych jest szereg ewidencji i rejestrów niezbędnych bieżącej pracy Urzędu tj:
- Ewidencja bezrobotnych i poszukujących pracy,
- Ewidencja ofert pracy,
- Rejestr wydanych skierowań,
- Rejestr umów zawartych z pracodawcami w sprawie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych,
- Rejestr wydanych decyzji,
- Rejestr rozpatrywanych odwołań,
- Rejestr wydanych zaświadczeń,
- Rejestr wpływających wniosków i wydanych zaświadczeń do celów naliczenia kapitału początkowego
- Rejestr pracodawców.
Rejestry i ewidencje prowadzone są w różnych formach tj:
- jako wykaz lub spis spraw wpiętych chronologicznie do teczki lub segregatora,
- elektronicznie w postaci bazy danych.
Informacje zawarte w rejestrach i ewidencjach Urzędu mogą być udostępniane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 1000), RODO (Dz. U. UE, L rok 2016 nr 119 str 1)
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-12-28 09:07
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Zatwierdzenie